De kijkers van de spot worden geraakt door de jonge Afro-Amerikaanse jongen die zijn opwindend avontuur in Walt Disney World Resort met o.a. een exotische safari alsook een reis in de ruimte, vertelt. Met behulp van gebarentaal vertelt hij zijn magische ervaring aan zijn dove grootvader. De bekroonde advertentie die de naam "Signs" kreeg, nodigt iedereen uit om naar de plaats "Where Dreams Come True" te komen.
"Ons doel was om onze Afro-Amerikaanse medemensen te bereiken door het tonen van een relevante emotionele binding met Disney Parken. Bij het maken van de advertentie, hebben we ons gericht op waarden die heel belangrijk zijn voor de Afro-Amerikanen, zoals gezin en onderwijs, om aan te tonen dat een Disneypark echt een plaats is “Where Dreams Come True”. We streven ernaar om ondanks de diversiteit van onze gasten, iedereen te laten delen in de unieke ervaring van een bezoek aan een Disney Park” aldus Xiomara Wiley, Vice President of Marketing for the Disneyland Resort.
Het is niet echt verrassend dat het reclamefilmpje “Signs” duizenden fans heeft over het hele land want de kijkers voelen de echtheid van het scherm afstralen als ze de acteurs in het filmpje bezig zien. Niet echt moeilijk als je weet dat de jongen, Jesaja Stuard, de zoon van een leraar gebarentaal is en de grootvader, Thomas Samuels, de President of the National Black Deaf Advocates is.
No comments:
Post a Comment